Procedură pentru depunerea unei cereri pentru exercitarea drepturilor subiectului datelor personale și ștergerea unui cont de utilizator

 

1. DISPOZIȚII GENERALE

Aceste reguli interne și proceduri pentru măsuri tehnice și organizaționale de prelucrare și satisfacere a cererilor pentru exercitarea drepturilor subiecților referitor la datele lor personale, precum și pentru ștergerea conturilor de utilizator, denumite pe scurt „Procedura”, reglementează organizarea prelucrării cererilor de exercitare a drepturilor personale ale utilizatorilor CASUALINO EAD, și în special platforma/serviciul „VIP Remi”.
Procedura specifică modul de înaintare a cererilor subiecților datelor personale către administrator în legătură cu drepturile lor individuale conform Regulamentului General pentru Protecția Datelor (GDPR) și dreptul de ștergere a contului de utilizator, precum și obligațiile administratorului și ale procesatorilor, care au dreptul și obligația de a gestiona aceste cereri.
Scopul Procedurii de prelucrare a cererilor legate de exercitarea drepturilor individuale ale subiecților datelor personale și ștergerea conturilor de utilizator pe VIP Remi este de a oferi utilizatorilor un proces cât mai simplu, accesibil și transparent pentru depunerea cererilor de exercitare a drepturilor individuale conform GDPR, inclusiv retragerea unui consimțământ, asigurând în același timp protecția intereselor utilizatorilor platformei, a intereselor Administratorului și protecția maximă a confidențialității, integrității și disponibilității datelor personale.
În funcție de situația specifică, CASUALINO EAD poate procesa datele în calitate de administrator sau procesator.
Regulile sunt elaborate în conformitate cu cerințele Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor personale.

2. CONDIȚII PENTRU EXERCITAREA DREPTURILOR

Drepturile se exercită printr-o cerere scrisă adresată Administratorului, trimisă la adresa de e-mail [email protected].
Cererea trebuie să conțină: numele, detaliile profilului de utilizator, cum ar fi: numele de utilizator, adresa de e-mail și/sau numărul de identificare al contului în rețeaua socială de pe care se accesează serviciul VIP Remi, precum și alte date pentru identificarea persoanei fizice respective; descrierea cererii; data depunerii și adresa pentru corespondență.
CASUALINO EAD prelucrează datele personale în conformitate cu Regulamentul General privind Protecția Datelor, care impune anumite restricții în exercitarea drepturilor de către subiecții datelor. Chiar dacă cererea conține informațiile necesare examinării, poate exista un impediment legal care să împiedice îndeplinirea acesteia.
Administratorul facilitează exercitarea drepturilor subiectului datelor și nu refuză să întreprindă acțiuni în acest sens, cu excepția cazului în care nu poate identifica subiectul datelor.
Când administratorul are îndoieli rezonabile legate de identitatea persoanei fizice care depune cererea de exercitare a drepturilor, administratorul poate solicita informații suplimentare pentru a confirma identitatea acesteia.

3. MOD DE PREZENTARE A „CERERII PENTRU EXERCITAREA DREPTURILOR SUBIECTULUI DE DATE PERSONALE“

Subiecții datelor personale pot depune o cerere pentru exercitarea drepturilor subiectului datelor personale și pentru ștergerea contului de utilizator în una dintre următoarele modalități:
Drepturile pot fi exercitate de subiectul datelor printr-o cerere scrisă adresată la e-mailul [email protected] în text liber, care conține informații suficiente pentru a permite administratorului să o execute.
Dacă informațiile de contact ale solicitantului nu sunt complete sau dacă solicitantul nu trimite cererea de la o adresă de e-mail înregistrată pentru contul de utilizator corespunzător și este necesară informație suplimentară de la subiectul datelor, cererea va fi examinată după ce solicitantul reia legătura cu administratorul.
În descrierea cererii, este recomandat ca solicitantul să specifice:

  • ce informații sunt solicitate să fie furnizate;
  • de ce trebuie/poate să fie corectate sau șterse datele personale – în acest context, administratorul poate solicita documente sau informații suplimentare;
  • formatul în care să fie furnizate datele personale la exercitarea dreptului de portabilitate și destinatarul datelor;
  • să precizeze împotriva căror acțiuni de prelucrare a datelor personale obiectează.

După ce confirmăm identitatea persoanei care a trimis cererea și a persoanei la care se referă datele, vom șterge toate datele pe care le procesăm pentru aceasta, conform Politicii de confidențialitate a Administratorului.

4. OBLIGAȚIA ADMINISTRATORULUI DE A PROCESA CERERILE LEGATE DE EXERCITAREA DREPTURILOR INDIVIDUALE

Administratorul facilitează exercitarea drepturilor subiectului datelor și nu refuză să întreprindă acțiuni în acest sens, cu excepția cazului în care nu este în măsură să identifice subiectul datelor.
Când administratorul are motive întemeiate de îndoială privind identitatea utilizatorului care depune o cerere pentru exercitarea drepturilor, acesta poate solicita furnizarea de informații suplimentare pentru a confirma identitatea acestuia.
Administratorul oferă subiectului datelor, informații privind acțiunile întreprinse în legătură cu cererea de exercitare a drepturilor, fără întârzieri inutile și în toate cazurile în termen de o lună de la primirea cererii.
Dacă este necesar, termenul poate fi prelungit cu încă două luni, luând în considerare complexitatea și numărul de cereri.
Refuzul de a întreprinde acțiuni în baza cererii este permis în cazul cererilor evident nefondate sau excesive.

5. CUM SĂ VĂ EXERCITAȚI DREPTURILE ACORDATE DE GDPR?

5.1. Exercitarea drepturilor dumneavoastră

Puteți exercita toate drepturile pe care le aveți de a corecta, modifica sau șterge informațiile despre dvs. Dacă doriți să exercitați oricare dintre drepturile descrise în această secțiune, pentru a revizui, șterge sau modifica informațiile pe care le deținem despre dvs., sau dacă aveți întrebări suplimentare, trimiteți-ne un email la [email protected]. Vom răspunde la cererea dumneavoastră în termen de treizeci (30) de zile.

5.2. Listă a drepturilor conform GDPR

5.2.1. Dreptul la informare

Aveți dreptul să fiți informați despre colectarea și utilizarea datelor dvs. personale. Dacă doriți să vedeți informațiile personale pe care le-am păstrat despre dvs., trimiteți-ne un email la adresa [email protected], cu subiectul „Export de date”.

5.2.2. Dreptul de acces

Aveți dreptul de acces la datele personale. Puteți accesa și actualiza o parte din informațiile dvs. prin intermediul setărilor profilului dvs. Dacă ați ales să vă conectați profilul cu o rețea socială externă, cum ar fi Facebook sau Google, puteți să vă modificați setările și să eliminați permisiunile acordate aplicației schimbând setările profilului dvs.

5.2.3. Dreptul la rectificare

Aveți dreptul să corectați sau să completați datele personale incorecte. Dacă nu puteți schimba aceste informații personale prin setările profilului dumneavoastră, trimiteți-ne un e-mail la adresa [email protected] cu subiectul „Actualizarea datelor mele”. Sunteți responsabil pentru actualizarea informațiilor personale.

5.2.4. Dreptul la ștergere

Aveți dreptul ca datele personale să vă fie șterse. Dreptul la ștergere este cunoscut și sub numele de „dreptul de a fi uitat”. Acest drept nu este absolut și se aplică doar în anumite circumstanțe.
Dacă doriți ca profilul dumneavoastră să fie închis și datele personale să fie șterse, trimiteți-ne un email la adresa [email protected], cu subiectul „Ștergerea profilului”. Vă rugăm să includeți detaliile profilului dumneavoastră, cum ar fi: numele de utilizator, adresa de email și/sau numărul de identificare al contului din rețeaua socială prin care accesați serviciile noastre. Vom răspunde la cererea dumneavoastră în termen de treizeci (30) de zile.

5.2.5. Dreptul la restricționarea prelucrării

Aveți dreptul să solicitați limitarea sau interzicerea utilizării datelor personale. Acesta nu este un drept absolut și se aplică doar în anumite circumstanțe. Când prelucrarea este restricționată, ni se permite să păstrăm datele personale, dar nu să le utilizăm.
Dacă doriți să încetați să primiți emailuri promoționale de la noi și de la partenerii sau terții noștri, puteți face clic pe linkul „Dezabonare” din email. Dacă doriți să vă retrageți consimțământul pentru primirea ofertelor personalizate, puteți face acest lucru schimbând setările profilului dumneavoastră. Dacă nu doriți să primiți notificări, le puteți dezactiva accesând pagina de „Setări” pe dispozitivul dumneavoastră mobil.

5.2.6. Dreptul la portabilitatea datelor

Aveți dreptul să primiți și să reutilizați datele personale pentru scopurile dumneavoastră personale în cadrul diferitelor servicii. Acest drept se aplică doar pentru informațiile pe care ni le-ați furnizat. Puteți solicita copii ale informațiilor personale pe care ni le-ați furnizat, într-un format structurat, utilizat frecvent și lizibil automat.

5.2.7. Dreptul la opoziție

Persoanele au dreptul să obiecteze împotriva:

  • prelucrării bazate pe interese legitime sau pe îndeplinirea unei sarcini de interes public / exercitarea autorității oficiale (inclusiv profilarea);
  • marketing-ului direct (inclusiv profilarea);
  • prelucrării în scopuri de cercetare științifică / istorică și statistică.

5.2.8. Drepturi legate de luarea automatizată a deciziilor și profilare

Dacă nu doriți să fiți subiectul profilării, puteți renunța la aceasta prin intermediul setărilor profilului dumneavoastră.

6. Conectarea cu un reprezentant al CASUALINO EAD

Utilizatorul trebuie să ne contacteze la adresa [email protected] trimițând o cerere oficială de ștergere a profilului din email-ul folosit pentru înregistrarea pe platforma VIP Remi, confirmând în același email numele profilului pe care dorește să-l șteargă. Dacă utilizatorul nu și-a asociat contul cu un email propriu, ci a folosit o altă metodă de înregistrare, trebuie să adauge un email ca metodă suplimentară de conectare la contul său, pentru a putea folosi acest email ca canal oficial de comunicare cu el pe teme legate de datele sale personale și cererile de ștergere a contului.
După adăugarea unui email la contul său, el poate solicita ștergerea, exportul datelor sau alte acțiuni legate de datele sale personale scriindu-ne la adresa [email protected] de pe email-ul adăugat la cont și confirmând numele de utilizator al contului pe care dorește să-l șteargă.
La primirea unei cereri de ștergere a contului de pe o altă adresă de email, utilizatorul va fi notificat că o cerere oficială de ștergere a contului poate fi acceptată doar la [email protected], pentru a fi transferată către departamentul autorizat să se ocupe de datele personale și ștergerea acestora. Dacă utilizatorul nu trimite un email la [email protected] cu datele necesare pentru confirmarea contului său, cererea sa nu este considerată primită și nu va fi procesată.

7. VERIFICAREA PROPRIETĂȚII ASUPRA CONTULUI DE UTILIZATOR

Pentru a verifica proprietatea contului, utilizatorul trebuie să confirme informațiile de înregistrare. Aceste informații sunt necesare echipei noastre pentru a elimina posibilitățile de abuzuri diverse prin depunerea unei cereri de ștergere a unui cont care nu aparține persoanei care dorește ștergerea. Un astfel de abuz poate fi detectat în cazul unui cont furat sau transferat altui utilizator, precum și informații confuze legate de numele contului.

7.1. Înregistrare cu email

Utilizatorul trebuie să confirme adresa de email utilizată pentru înregistrarea contului său, scriindu-ne de pe aceeași adresă de email. Cererea nu trebuie acceptată dacă utilizatorul ne contactează de pe o adresă de email diferită de cea folosită la înregistrare.

7.2. Înregistrare cu cont Facebook, Google, Twitter

Dacă utilizatorul a adăugat o metodă de autentificare prin email la aceeași înregistrare, se aplică procedura descrisă pentru înregistrarea cu email. Dacă utilizatorul nu și-a asociat contul cu un email propriu, având în cont doar un cont de Facebook, Google sau Twitter ca metodă de înregistrare, trebuie să adauge un email ca metodă suplimentară de conectare la contul său, pentru a putea folosi acest email ca canal oficial de comunicare cu el. După adăugarea unui email la contul său, el poate solicita ștergerea, exportul datelor sau alte acțiuni legate de datele sale personale, respectând procedura descrisă pentru înregistrare cu email.

7.3. Cont de oaspete mobil

Dacă utilizatorul a adăugat o metodă de autentificare prin email la o înregistrare realizată ca un cont de oaspete mobil, se aplică procedura descrisă pentru înregistrarea cu email. Dacă utilizatorul nu și-a asociat contul cu un email propriu și contul este înregistrat doar ca un cont de oaspete mobil, trebuie să adauge un email ca metodă suplimentară de conectare la contul său, pentru a folosi acest email ca canal oficial de comunicare și pentru a confirma proprietatea asupra contului. După adăugarea unui email la contul său, el poate solicita ștergerea, exportul datelor sau alte acțiuni legate de datele sale personale, respectând procedura descrisă pentru înregistrare cu email.
Corespondența oficială legată de exercitarea drepturilor asupra datelor personale, confirmarea sau refuzul ștergerii unui profil de jucător, se poate efectua exclusiv prin emailul înregistrat în contul utilizatorului, pentru identificarea acestuia.
Ne rezervăm dreptul, dacă considerăm necesar, să contactăm utilizatorul prin sistemul intern de gestionare a conturilor de utilizatori de pe platforma VIP Remi pentru a colecta informații suplimentare sau pentru a confirma solicitarea de ștergere, dar aceasta nu anulează obligația de a comunica exclusiv prin emailul înregistrat pentru trimiterea, confirmarea sau respingerea unei solicitări legate de datele personale ale utilizatorului.

8. ÎNREGISTRAREA UNEI CERERI VALIDE

După confirmarea întregii informații necesare pentru ștergerea contului de către utilizatorul de la adresa de e-mail [email protected], cererea este considerată oficial primită și acceptată pentru procesare. Utilizatorul primește un e-mail cu informații că cererea sa a fost primită și trimisă către echipa autorizată să lucreze cu datele personale și va fi procesată în termen de 30 de zile calendaristice.

9. TERMENI

Termenul de procesare a cererii de ștergere a contului este stabilit legal la 30 de zile calendaristice, începând de la data trimiterii confirmării din partea noastră. Înainte de a proceda la ștergerea contului, un membru al departamentului autorizat pentru prelucrarea datelor personale verifică întreaga informație furnizată de către utilizator, precum și activitatea sa recentă pe platforma VIP Remi.
În cazul în care există date despre o activitate recentă – jocuri jucate, încercări reușite sau nereușite de cumpărare din magazinul platformei sau alte tipuri de activitate care confirmă utilizarea contului după trimiterea cererii, un membru al echipei noastre poate solicita o confirmare suplimentară pentru ștergerea contului, deoarece utilizatorul ar putea să-și fi schimbat opinia și să nu mai dorească ștergerea acestuia.

10. MOTIVE PENTRU PRELUNGIREA TERMENILOR

Motivile care ar putea duce la prelungirea termenului pentru ștergerea contului sunt:

  • Activitate recentă legată de modificări în profilul jucătorului – încărcarea de fotografii, modificarea statusului, schimbarea numelui de utilizator;
  • Jocuri efectuate după primirea cererii;
  • Tentative de cumpărare sau cumpărături reușite în magazinul platformei;
  • Lipsa de răspuns sau răspuns întârziat la o cerere suplimentară de clarificare a identității utilizatorului sau a condițiilor cererii pentru exercitarea drepturilor.

11. PROCEDURA PENTRU ȘETREGEREA CONTULUI

11.1. Procedură tehnică

Un membru al echipei, autorizat să lucreze cu date personale și care deține un nivel special de acces la sistemul intern al companiei pentru gestionarea conturilor de utilizator, inițiază procedura de anonimizare a contului prin intermediul unei serii de instrumente software.

11.2. Date supuse ștergerii

  • analytics id, referral id, affiliate id, ip address, device, online status, password, email, fb id, google id, twitter id, mobile id, avatar, age, city, country, sex, status, level, inventory, stats, gallery, wallet

11.3. Date supuse anonimizării

  • Se generează un nume de utilizator aleatoriu pentru el

11.4. Date ce vor fi păstrate

  • Date pentru achiziții
  • Datele referitoare la participarea la jocuri
  • Datele referitoare la participarea la chat și liste de prieteni
  • Datele referitoare la participarea în clasamente
  • Datele referitoare la ID-ul utilizatorului

11.5. Notificarea utilizatorului

După ștergerea contului utilizatorului și a datelor sale personale, un membru al echipei noastre, autorizat să lucreze cu date personale, trimite o confirmare prin e-mail oficial către adresa de e-mail utilizată pentru comunicarea cu utilizatorul, răspunzând la e-mailul de la care a fost trimisă cererea de ștergere. Confirmăm că contul utilizatorului și datele sale personale au fost șterse din sistemul nostru.

LINK-uri

Politica de Confidențialitate
Termenii serviciului
Politica privind coockie-urile
Procedura de ștergere a contului
Politica privind trimiterea de propuneri nesolicitate